Näytetään tekstit, joissa on tunniste Party. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Party. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Veronica!

Ihana nainen! Laitoin tähän muutaman biisin. Oikeastaan koko tämä levy Satan i gatan on tosi hyvä ja myös edellinen levy Och Vinnaren är... kannattaa kuunnella. En varmasti ikinä kyllästy näihin. xx

DIY - Blogit

Tässä muutama hyvä DIY -blogi. Näissä on ihan hirveän paljon helppoja ohjeita, miten saada vanhasta uutta!



xx