Näytetään tekstit, joissa on tunniste Music. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Music. Näytä kaikki tekstit
perjantai 7. joulukuuta 2012
keskiviikko 5. joulukuuta 2012
Veronica!
Ihana nainen! Laitoin tähän muutaman biisin. Oikeastaan koko tämä levy Satan i gatan on tosi hyvä ja myös edellinen levy Och Vinnaren är... kannattaa kuunnella.
En varmasti ikinä kyllästy näihin.
xx
maanantai 3. joulukuuta 2012
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
