Näytetään tekstit, joissa on tunniste Music. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Music. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Veronica!

Ihana nainen! Laitoin tähän muutaman biisin. Oikeastaan koko tämä levy Satan i gatan on tosi hyvä ja myös edellinen levy Och Vinnaren är... kannattaa kuunnella. En varmasti ikinä kyllästy näihin. xx