Näytetään tekstit, joissa on tunniste LOVE. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste LOVE. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 5. joulukuuta 2012
Veronica!
Ihana nainen! Laitoin tähän muutaman biisin. Oikeastaan koko tämä levy Satan i gatan on tosi hyvä ja myös edellinen levy Och Vinnaren är... kannattaa kuunnella.
En varmasti ikinä kyllästy näihin.
xx
DIY - Blogit
Tässä muutama hyvä DIY -blogi. Näissä on ihan hirveän paljon helppoja ohjeita, miten saada vanhasta uutta!
xx
xx
maanantai 3. joulukuuta 2012
torstai 22. marraskuuta 2012
perjantai 16. marraskuuta 2012
keskiviikko 14. marraskuuta 2012
tiistai 13. marraskuuta 2012
torstai 8. marraskuuta 2012
tiistai 6. marraskuuta 2012
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


