Inspiroiduin nyt hieman harmaasta väristä. Villi yhdistelmä varmasti nuo housut ja tuo kimalteinen paita, mutta mielestäni näyttäisi aivan upeelta kuitenkin yhdessä. Rakastuin noihin H&M:n korkkareihin, mutta pelkään, että en osaa kävellä tuollaisilla. Himoitsen niitä kuitenkin sen verran, että haluan kydä ostamassa omani ja sitten talven aikana opettelen kävelemään niillä!